Reclame en promotioneel drukwerk

Niet voor niets is Bosal dè nummer 1 in fietsendragers. Topkwaliteit, snelle levering voor alle automodellen, de unieke webcatalogus, model specifieke kabelsets voor iedere auto en Bosal’s ‘expanded product elements’ garanderen tevreden klanten. Square Design heeft voor deze campagne de eerste concepten voor reclame en promotioneel drukwerk uitgerold.

Tekstschrijven website en flyers WoonZo

Het Nieuwe Wonen staat voor toekomstbestendig bouwen en wonen. Voor de nieuwsitems op de website is gekozen om het nieuwe wonen vanuit verschillende invalshoeken te benaderen. Zo zijn de teksten ook verwerkt in een flyer-editie. Makkelijk om als hand-out op een evenement uit te delen.

 

 

Ontwerp folder Surface 604

Boar: een sterke “all-terrain cruiser” die geen grenzen kent. Een fiets met een verbeterde grip op zand en sneeuw, door de 10 cm brede banden, laten een fiets gaan waar die nog niet eerder geweest is. Surface604 is de importeur van dit nieuwe concept in Nederland en heeft Square Design gevraagd het promotie- en beursmateriaal te verzorgen.

 

 

logo huisstijl ontwerp

Jaarverslag ontwerp WSN

De promotie van het jaarverslag is in een teaser vormgegeven en verstuurd naar alle stakeholders. Ons ontwerpbureau heeft het jaarverslag 2013 van Woningstichting Nijkerk is geïllustreerd vormgegeven in een infographic-stijl. De verschillende hoofdstukken zijn getekend in een pictogram-achtige stijl. Elk hoofdstuk verwijst uiteindelijk naar de volledige versie in PDF op de website van WSN.

De Oosterpoort

De Oosterpoort ligt aan de oostzijde van de Nijkerkse binnenstad en vormt de overgang van het historische centrum naar het groene woongebied aan het van Reenenpark. De Oosterpoort bestaat uit winkels met daarboven 20 huurappartementen (gelegen aan de Oranjelaan) en 33 koopappartementen. Naast een gezellig woongebied is De Oosterpoort ook een aantrekkelijk winkelgebied.

Square Design heeft voor Woningstichting Nijkerk de positionering en styling voor de stadsappartementen in een nieuwe huisstijl vormgegeven.

PKN vakantieactie

Voor de Protestantse Kerk Nijkerk (PKN) is een vakantieactie ontwikkeld voor mensen die een vakantie ècht kunnen gebruiken. Er is rekening gehouden met het inbrengen van een -anonieme- gift en het uitbrengen van een hartelijke vakantiegroet. Voor deze laatste zijn ansichtkaarten ontwikkeld.

De actie heeft ten opzichte van de voorgaande jaren tot 3,1x meer opgeleverd.

Huisstijl ontwerp PRO21

Met ingang van de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2014 heeft PRO21 een nieuwe campagne ontwikkelt in samenwerking met Square Design. De oude naam 'PROgressief21' werd in de vloksmond al afgekort tot PRO21. Nu is de volledige campagne gebasseerd op het thema 'PRO21 houdt het kort'. Patrick Siemons is verantwoordelijk voor de fotografie van de lijsttrekkers. Square Design heeft de beelden verwerkt voor het campagnemateriaal van posters, flyers, folders, PR en website.

Campagne ontwerp Pro21

Met ingang van de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2014 heeft PRO21 een nieuwe campagne ontwikkelt in samenwerking met Square Design. De oude naam 'PROgressief21' werd in de vloksmond al afgekort tot PRO21. Nu is de volledige campagne gebasseerd op het thema 'PRO21 houdt het kort'. Patrick Siemons is verantwoordelijk voor de fotografie van de lijsttrekkers. Square Design heeft de beelden verwerkt voor het campagnemateriaal van posters, flyers, folders, PR en website.

Pages

Subscribe to RSS - Flyer/mailing