Boxkit logo

Boxkit BV levert een lichtgewicht opbouw voor commercieel vrachtverkeer. Deze opbouw is geschikt voor elke wagen tot 5,2 ton en wordt modulair geproduceert. Square Design ontwikkelt de positionering en het logo.

Het logo bestaat dus uit 2 delen die verwijzen naar de vrachtwagen en haar opbouw. Dit is typografisch vormgegeven. De vormgeving is 'boxed' doordat zij een omlijning heeft gekregen. Zo is het logo geschikt voor elke ondergrond. De rondingen maken het logo iets toegankelijker en minder hard.

Logo Flex Uitzendwerk

 

Flex maakt werk van uitzendwerk en levert betrokken mensen voor het bedrijfsleven. Voor de reclame-uitingen is gekeken naar een nieuwe uitstraling die past bij de uitzendorganisatie in Nijkerk. Square Design heeft het reclame-logo een andere 'draai' gegeven. Geleidelijk zullen de communicatie-uitingen hierop worden aangepast.

 

Het voorgaande logo:

reclame-oud-logo

Campagne logo koopavond

WSN organiseert dit voorjaar een infoavond over kopen. Dit voor mensen die op zoek zijn naar een koopwoning. Men komt dan voor veel vragen te staan. Hoe werkt het kopen van een huis? En krijg ik met de huidige financieringsnormen wel een hypotheek? En de overweging een voormalige huurwoning van de woningstichting te kopen?

 

 

Square Design is gevraagd om deze reclamecampagne vorm te geven. Te beginnen met het logo om de eerste communicatieuitingen zoals banners en advertenties goed zichtbaar te krijgen.

 

 

Logo ontwerp WoonZo

 

Het Nieuwe Wonen staat voor toekomstbestendig bouwen en wonen. De mondiale ontwikkelingen op het gebied van milieu en energie hebben tot gevolg dat Europese en nationale wet- en regelgeving steeds meer eisen stellen aan milieuvriendelijk en energiezuinig bouwen en wonen. WoonZo speelt daar op in met unieke nulenergie woonconcepten die betaalbaar, milieuvriendelijk en energieneutraal zijn.

 

Etiket ontwerp MUL

Square Design is gevraagd een etiket ontwerp voor MUL te maken. Aheco is specialist in producten gericht op de Afrikaanse markt. Aheco is importeur van favoriete Afrikaanse producten van versproducten tot cosmetica die makkelijk en snel te bestellen zijn via de webshop!

MUL is een nieuw private label en staat voor 'Mamma's Ultimate Love for Africa'. Verschillende etiketten zoals Palmnotenolie en -pasta zullen onder dit merk vallen.

 

 

Nieuw logo Value and More

Value and More coacht ondernemers in de maakindustrie en in het bijzonder in de carrosseriebouw. Het doel het verbeteren van de prestaties van de organisatie en de leermogelijkheden van mensen binnen de organisatie.

Binnen deze processen speelt Plan-de-CAMpagne (PcD) een belangrijke rol. Square Design is verantwoordelijk voor het ontwerp van het logo. Het logo is voorzien van een combinatie tussen beeld- en woordmerk.

Logo ontwerp PRO21

Met ingang van de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2014 heeft PRO21 een nieuwe campagne ontwikkelt in samenwerking met Square Design. De oude naam 'PROgressief21' werd in de vloksmond al afgekort tot PRO21. Nu is de volledige campagne gebasseerd op het thema 'PRO21 houdt het kort'. Patrick Siemons is verantwoordelijk voor de fotografie van de lijsttrekkers. Square Design heeft de beelden verwerkt voor het campagnemateriaal van posters, flyers, folders, PR en website.

Ontwerp nieuw logo Robinia Invest

Het oude logo van Robinia Invest voldeed niet meer aan de uitstraling van het bedrijf. Square Design heeft een nieuw ontwerp gemaakt dat aansluit bij de vormgeving van deze tijd. Het gestyleerde ontwerp leent zich uitstekend voor alle grafisch toepassingen; van gravure tot druk en 3D.

Pages

Subscribe to RSS - Logo ontwerp