marketingactie

Scherpenzeel en KantoorExpert zijn een exclusieve samenwerking aangegaan voor het hergebruik van kopieerpapier. Hiervoor is een marketingactie bedacht met thema de 50-50 deal. Het gebruikte (oud)papier wordt opgehaald en geschikt gemaakt voor de vervaardiging van nieuw papier. Ondernemers worden bewust gemaakt dat dit papier opnieuw voor keukenrollen, toiletpapier, handdoekjes en kopieerpapier gebruikt wordt. Natuurlijke grondstoffen zijn schaars en raken op of uitgeput als we er niet op een slimme manier mee omgaan. We kunnen niet onbeperkt grondstoffen aan de natuur onttrekken, er producten van maken, die producten gebruiken en ze uiteindelijk weggooien. Door een fijnmazige distributie van papierstromen (leveren en ophalen), wordt de CO2-emissie fors verlaagd ten opzichte van de in Nederland meest gangbare manier: apart bestellen en verwijderen. Square Design maakt de cirkel rond door deze communicatie vorm te geven, zowel digitaal als analoog. Met QR-codes wordt snel verwezen naar de desbetreffende website. Uiteraard gedrukt op FSCpapier.