Direct marketing mailings Té Tonic
Direct marketing mailings worden specifiek voor een doelgroep ingezet. Té Tonic heeft aan Square Design gevraagd haar direct marketing mailings vorm te geven. In dit geval ter promotie van het bevorderen van de omzet in de minibar van hotelkamers. Té Tonic is nieuw op de Nederlandse markt en hiervoor worden verschillende direct marketing mailings ingezet.
Met de verschillende Botanical Té-zakjes kan iedereen de allerlekkerste gin-tonic mixen, afgestemd op de smaak van het moment. Té Tonic is een exclusief product. Alle ingrediënten worden zorgvuldig geselecteerd en op kwaliteit gecontroleerd. Om de unieke aroma’s te behouden, worden alle Botanical Té-zakjes per stuk verpakt. Het assortiment van Té Tonic wordt voortdurend uitgebreid met nieuwe aroma’s. Gin-tonic dateert uit de 18e eeuw en is de populairste mix van deze tijd.
Square Design is gaan werken vanuit de bestaande maatvoering van (promo)dozen. Alleen een aangepaste deksel zorgt ervoor dat de kosten beheersbaar blijven. Het interieur van de doos is op maat gesneden en toont het product. De verpakking van Té Tonic. Bij de verpakking is een instructieboekje, deurhanger, tentkaart, brief en een mogelijkheid om (online) te bestellen bijgesloten. Allen om op een functionele manier de direct marketing mailings aan te kleden.