Marketing campagnes Papa John’s
Marketing campagnes die voor meer klanten zorgen worden door Papa John’s Pizza periodiek in de markt gezet. Hier worden verschillende doelgroepen aangesproken. Nieuwe klanten, bestaande pizzaliefhebbers en mensen die al enige tijd niet bestellen. Voor alle vestigingen van Papa John’s Pizza is regelmatig een campagne nodig waar ze deze marketing campagnes uitrollen. Met name in print worden deze acties als DM opgezet.
Bij Papa John’s is kwaliteit de grondslag. Dat is waar ze mee begonnen toen ze de eerste pizza in Jeffersonville maakten. Nu met meer dan 5000 vestigingen in 44 landen over de hele wereld is Papa John’s vertegenwoordigd. Of het nu hun speciale eigen saus is, de toppingen, het originele verse deeg, of de doos, ze investeren veel in de ingrediënten om ervoor te zorgen dat ze altijd de beste kwaliteit pizza geven. Het is niet gewoon een betere pizza. Het is een familiefeest, een belangrijke verjaardag, een werkfeestje, of gewoon een heerlijke maaltijd. Het doel is om altijd de beste ingrediënten te leveren, voor iedere gelegenheid.
De verschillende vestigingen in de Randstad maken gebruik van deze marketing campagnes. Square Design maakt de uitingen op aan de hand van de internationale ‘guidelines’ oftewel het huisstijl handboek. Alle data is online beschikbaar en binnen de eisen van het stramien werken we op een creatieve manier de marketing campagnes voor de vestigingen uit.