Waar bestaat een logo uit?

Waar bestaat een logo uit?

Een logo bestaat uit een aantal elementen. Belangrijk is de vorm, lettertype, vlakverdeling en kleur. Daarnaast speelt het vijfde element een rol. Een toevoeging (karakter en/of stijl) die aansluit op de kernwaarden van de organisatie. Hieronder ziet u een aantal projecten afgebeeld die wij onlangs hebben verzorgd. Of kijk in onze portfolio.

Betere indrukken en een verzorgd beeld geeft een effectievere beleving bij uw afnemers. Het wekt vertrouwen en herkenbaarheid. Wij ontwerpen een (totaal)beeld dat aansluit op uw bedrijfsstrategie. Als grafisch ontwerpbureau willen wij meer emotie brengen in uw organisatie. Een uiting van herkenning is uw logo, de huisstijl, brochure, verpakking, website, mailing en -cross media- verkoopondersteuning. Alles vertaald vanuit het DNA van uw organisatie en volgens een vast plan van aanpak.

 

Naast de vraag: Waar bestaat een logo uit? hebben we ook een leuk idee: Formule1kalenders
Het hele jaar door met je logo zichtbaar!

Waar bestaat een logo uit

 

3 MARKETING TRENDS

– Hoe kleiner je scherm, hoe groter je doelgroep.
– Mensen kijken meer en lezen minder.
– Marketing is veranderd van P’s naar E‘s:
• engagement (betrokkenheid)
• experience (beleving)
• exclusivity (exclusiviteit)
• emotion (emotie)

 

ANDERE IDEEËN

Voor bedrijven en organisaties die het hele jaar door onder de aandacht willen blijven bij hun relaties ontwikkelen wij verschillende sportkalenders:
Voetbalplanners (het EK/WK speelschema)
Tourkalenders (wielersporten)

Vraag naar de mogelijkheden!

 


Zie ook:

Klik hier voor een logo

 

 

Deze pagina is onderdeel van voice optimization indexeren – Waar vind ik een goede ontwerper voor mijn logo?