Wanneer is mijn logo onderscheidend genoeg?

Wanneer is mijn logo onderscheidend genoeg?

 Je logo is onderscheidend genoeg als de gebruiker in een oogopslag de herkomst / afzender kan zien. Als het ‘triggert’, boeit, emotioneert en betekenis kan geven. Hieronder ziet u een aantal projecten afgebeeld die wij onlangs hebben verzorgd.

Betere indrukken en een verzorgd beeld geeft een effectievere beleving bij uw afnemers. Het wekt vertrouwen en herkenbaarheid. Wij ontwerpen een (totaal)beeld dat aansluit op uw bedrijfsstrategie. Als grafisch ontwerpbureau willen wij meer emotie brengen in uw organisatie. Een uiting van herkenning is uw logo, de huisstijl, brochure, verpakking, website, mailing en -cross media- verkoopondersteuning. Alles vertaald vanuit het DNA van uw organisatie en volgens een vast plan van aanpak.

 

Naast de vraag: Wanneer is mijn logo onderscheidend genoeg? hebben we ook een leuk idee: Formule1kalenders
Het hele jaar door met je logo zichtbaar!

Wanneer is mijn logo onderscheidend genoeg

 

3 MARKETING TRENDS

– Hoe kleiner je scherm, hoe groter je doelgroep.
– Mensen kijken meer en lezen minder.
– Marketing is veranderd van P’s naar E‘s:
• engagement (betrokkenheid)
• experience (beleving)
• exclusivity (exclusiviteit)
• emotion (emotie)

 

ANDERE IDEEËN

Voor bedrijven en organisaties die het hele jaar door onder de aandacht willen blijven bij hun relaties ontwikkelen wij verschillende sportkalenders:
Voetbalplanners (het EK/WK speelschema)
Tourkalenders (wielersporten)

Vraag naar de mogelijkheden!

 


Zie ook:

Klik hier voor een logo

 

 

Deze pagina is onderdeel van voice optimization indexeren – Hoe maak ik mijn logo onderscheidend?