Wat is de meerwaarde van een logo?
De meerwaarde van een logo is het onderscheidend vermogen van je organisatie. Herkenning. Het is dan handig om in ieder geval na te denken over de kernwaarden. Het vertalen van de kernwaarden naar een logo kan Square Design van je overnemen. Hieronder ziet u een aantal projecten afgebeeld die wij onlangs hebben verzorgd.
Betere indrukken en een verzorgd beeld geeft een effectievere beleving bij uw afnemers. Het wekt vertrouwen en herkenbaarheid. Wij ontwerpen een (totaal)beeld dat aansluit op uw bedrijfsstrategie. Als grafisch ontwerpbureau willen wij meer emotie brengen in uw organisatie. Een uiting van herkenning is uw logo, de huisstijl, brochure, verpakking, website, mailing en -cross media- verkoopondersteuning. Alles vertaald vanuit het DNA van uw organisatie en volgens een vast plan van aanpak.
Naast de vraag: Wat is de meerwaarde van een logo? hebben we ook een leuk idee: Formule1kalenders
Het hele jaar door met je logo zichtbaar!
3 MARKETING TRENDS
– Hoe kleiner je scherm, hoe groter je doelgroep.
– Mensen kijken meer en lezen minder.
– Marketing is veranderd van P’s naar E‘s:
• engagement (betrokkenheid)
• experience (beleving)
• exclusivity (exclusiviteit)
• emotion (emotie)
ANDERE IDEEËN
Voor bedrijven en organisaties die het hele jaar door onder de aandacht willen blijven bij hun relaties ontwikkelen wij verschillende sportkalenders:
– Voetbalplanners (het EK/WK speelschema)
– Tourkalenders (wielersporten)
Vraag naar de mogelijkheden!