Wat is het rendement van een logo?

Wat is het rendement van een logo?

Het rendement van een logo is -mits goed ontworpen- een volwaardige bijdrage aan de ondersteuning van marketing. Nieuwe markten en nieuwe klanten. Investeren in een logo is dan ook een onderdeel van de marketingstrategie van uw organisatie. Soms halen we ook rendement om kostenbeheersing door te voeren. Hieronder ziet u een aantal projecten afgebeeld die wij onlangs hebben verzorgd. Of kijk in onze portfolio.

Betere indrukken en een verzorgd beeld geeft een effectievere beleving bij uw afnemers. Het wekt vertrouwen en herkenbaarheid. Wij ontwerpen een (totaal)beeld dat aansluit op uw bedrijfsstrategie. Als grafisch ontwerpbureau willen wij meer emotie brengen in uw organisatie. Een uiting van herkenning is uw logo, de huisstijl, brochure, verpakking, website, mailing en -cross media- verkoopondersteuning. Alles vertaald vanuit het DNA van uw organisatie en volgens een vast plan van aanpak.

 

Naast de vraag: Wat is het rendement van een logo? hebben we een ander leuk idee: Formule1kalenders
Het hele jaar door met je logo zichtbaar!

Wat is het rendement van een logo

 

3 MARKETING TRENDS

– Hoe kleiner je scherm, hoe groter je doelgroep.
– Mensen kijken meer en lezen minder.
– Marketing is veranderd van P’s naar E‘s:
• engagement (betrokkenheid)
• experience (beleving)
• exclusivity (exclusiviteit)
• emotion (emotie)

 

ANDERE IDEEËN

Voor bedrijven en organisaties die het hele jaar door onder de aandacht willen blijven bij hun relaties ontwikkelen wij verschillende sportkalenders:
Voetbalplanners (het EK/WK speelschema)
Tourkalenders (wielersporten)

Vraag naar de mogelijkheden!

 


Zie ook:

Klik hier voor een logo

 

 

Deze pagina is onderdeel van voice optimization indexeren – Ik zoek een logo met uitstraling?